پس از پیشنهاد بایدن؛ گوترش روی برقراری صلح بلندمدت در غزه حساب باز کرده است چهاردهم خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم امام(ره) سخنرانی می‌کنند اجرای طرح «یادگار ابراهیم» با افتتاح ۱۰۹ پروژه استانی در خراسان‌رضوی | آغاز عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر تهران-مشهد باقری‌کنی: امروز غزه مهم‌ترین مسئله جهان است سخنگوی شورای نگهبان از تأیید طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و بودجه ۱۴۰۳ خبر داد قالیباف: امروز همه جوانان دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند آمادگی اتحادیه اروپا برای حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و آنروا سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله اسرا حمله حزب الله با موشک «برکان» به پادگان صهیونیستی «برانیت» + فیلم (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای اسرائیلی: کابینه نتانیاهو تصمیم به قربانی کردن گروگان‌ها گرفته است رایزنی آل ثانی و باقری درباره راه‌های گسترش روابط ایران و قطر واکنش قالیباف به دعوت نمایندگان برای نامزدی ریاست جمهوری شهادت رزمنده حزب الله در جنوب لبنان + عکس (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی، اقدام «اتحادیه اروپا» در تحریم برخی مقامات ایرانی را محکوم کرد بورل طرح کنست رژیم صهیونیستی علیه آنروا را محکوم کرد نمایندگی ایران: آمریکا سلاح‌ هسته‌ای برای اسرائیل تکثیر کرد هلاکت دو فرد مسلح غیر ایرانی در ایرانشهر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) بایدن: اسرائیل پیشنهاد جدید جامعی برای آتش بس ارائه کرده است
سرخط خبرها

حمله جدید آمریکا و انگلیس به غرب یمن

  • کد خبر: ۲۱۶۷۹۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
حمله جدید آمریکا و انگلیس به غرب یمن
جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی حمله‌های جدیدی را علیه غرب یمن انجام دادند و بخش‌هایی از استان «الحدیده» را مورد هجوم قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در ادامه تعرض‌های خود به خاک یمن حمله‌های جدیدی را علیه این کشور به انجام رساند.

خبرنگار المیادین در یمن گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی ۴ حمله جدید را به غرب یمن صورت داده‌اند. ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در این ۴ حمله منطقه «العرج» در منطقه «باجل» واقع در استان «الحدیده» در غرب یمن را بمباران کردند.

هنوز گزارشی در خصوص زیان‌های مالی و یا شهیدان و زخمی‌های احتمالی این حمله ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن منتشر نشده است.

کمی پیش‌تر نیز منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی امروز منطقه رأس عیسی، واقع در الصلیف در شمال استان الحدیده را در سه نوبت هدف قرار داده‌اند.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آنها بندر‌های اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندر‌های جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->